Wersje robocze kampanii w sieciach wyszukiwania i reklamowej

Dzięki wersjom roboczym możesz proponować zmiany w dotychczasowych kampaniach w sieciach wyszukiwania i reklamowej oraz stosować te zmiany w celu utworzenia nowej kampanii. Korzystając z wersji roboczych, możesz przygotowywać wiele zmian w kampanii. Następnie możesz zastosować zmiany z wersji roboczej w pierwotnej kampanii lub utworzyć na ich podstawie nową kampanię.

Z tego artykułu dowiesz się, jak działają wersje robocze kampanii oraz w jaki sposób mogą korzystnie wpływać na Twoją strategię reklamową. Następnie możesz utworzyć wersję roboczą kampanii.

Przykład:

Marcin prowadzi kampanie reklamowe swojej firmy. Szef prosi go o opracowanie ulepszonej strategii dla reklam w wyszukiwarce. Marcin tworzy wersję roboczą istniejącej kampanii i może zaprezentować szefowi, jak dokładnie zmieni się kampania. Dostaje zgodę i stosuje wersję roboczą do pierwotnej kampanii.

Jak działają wersje robocze kampanii

Dzięki wersjom roboczym możesz tworzyć nowe kampanie lub wprowadzać wiele zmian w dotychczasowej kampanii bez wpływania na jej skuteczność. Gdy tworzysz wersję roboczą, kopiowane są do niej ustawienia kampanii. Następnie możesz wprowadzać zmiany w wersji roboczej tak samo jak w zwykłej kampanii. W każdej chwili możesz zrobić przerwę i wrócić do wersji roboczej później, aby wprowadzić dodatkowe zmiany, lub odrzucić ją w całości.

Jeśli masz wersję roboczą utworzoną na podstawie niedokończonej nowej kampanii, możesz otworzyć stronę „Kampanie” i usunąć wersję roboczą lub ją włączyć, tworząc nową kampanię i klikając Wznów wersję roboczą kampanii. Dowiedz się, jak znajdować i edytować wersje robocze kampanii.

W przypadku wersji roboczej utworzonej w celu edytowania dotychczasowej kampanii możesz zastosować wersję roboczą do pierwotnej kampanii.

Uwaga: w przypadku kampanii, których stan to wersja robocza, kreacje nie zostaną sprawdzone. Z tego powodu kreacja będzie mieć stan „W trakcie sprawdzania”, dopóki w pierwotnej kampanii nie zostanie zastosowana jej wersja robocza.

Informacje o stanach wersji roboczej kampanii

Jeśli wersje robocze tworzysz, aby sprawdzać zmiany planowane w dotychczasowych kampaniach, stan wersji roboczej wskazuje, czy została ona już zastosowana w kampanii oraz czy nie wystąpiły problemy z jej zastosowaniem.

Aby wyświetlić tabelę wersji roboczych, w menu po lewej stronie kliknij Wersje robocze. Każda wersja robocza w tabeli powinna mieć stan podany w kolumnie „Stan”.

Oto, co oznaczają poszczególne stany:

  • Wersja robocza: wersja robocza została utworzona.
  • Stosowanie: trwa stosowanie wersji roboczej w oryginalnej kampanii.
  • Zastosowano: wersja robocza została zastosowana w pierwotnej kampanii.
  • Nie można zastosować: wersji roboczej nie można zastosować w pierwotnej kampanii. Kliknij ten stan, aby się dowiedzieć, dlaczego tak jest, i spróbować ponownie zastosować zmiany z wersji roboczej.
  • Usunięta: wersja robocza została usunięta i nie można już jej zastosować w kampanii.

Pamiętaj

Wersje robocze są dostępne tylko w kampaniach w sieciach wyszukiwania i reklamowej. Nie można utworzyć wersji roboczej kampanii wideo, kampanii promującej aplikację ani kampanii produktowej.

Funkcje i raporty niedostępne w wersjach roboczych

  • Raport harmonogramu reklam
  • Kategorie i wyszukiwane hasła
  • Analiza aukcji
  • Raport miejsc docelowych w sieci reklamowej
  • Zaplanowane raporty e-mailowe
  • Zestawienia stawek
  • Moduły dostosowania reklam używające opcji „Wybrana kampania” lub „Wybrana grupa reklam”
  • Diagnostyka słów kluczowych
  • Budżety wspólne

Co warto wiedzieć o eksperymentach niestandardowych

Czy to było pomocne?

Jak możemy ją poprawić?
true
Achieve your advertising goals today!

Attend our Performance Max Masterclass, a livestream workshop session bringing together industry and Google ads PMax experts.

Register now

Szukaj
Wyczyść wyszukiwanie
Zamknij wyszukiwanie
Aplikacje Google
Menu główne
17889346590385544350
true
Wyszukaj w Centrum pomocy
true
true
true
true
true
73067
false
false
false